MENU

Veelgestelde vragen


1. Verzending en bezorging

Wat zijn de verzendkosten?
Uw bestelling wordt vanaf € 35,- gratis thuisbezorgd in Nederland, bestelling onder de € 35,- berekenen we € 4,95
Voor België wordt uw bestelling vanaf € 75,- gratis thuisbezorgd, bestellingen onder de € 75,- berekenen we € 8,95

Verzenden onder rembours: € 22,50 Met een maximum gewicht van 30 kg. Hierbij kunt u betalen bij de Postnl postbezorger.

Wat is de levertijd?
Bestellingen die op werkdagen voor 16.00 uur worden geplaatst, worden dezelfde dag verwerkt en verzonden.  We versturen alleen van maandag t/m vrijdag pakketten, hieronder kunt u zien wanneer u uw pakket kunt verwachten. 

Besteldag (voor 16.00 uur)Bezorgdag
MaandagDinsdag
DinsdagWoensdag
WoensdagDonderdag
DonderdagVrijdag
VrijdagZaterdag
Zaterdag en zondagDinsdag

Met welke vervoerder wordt mijn pakket verstuurd?
Voor het verzenden van onze bestellingen werken we samen met Postnl, omdat we grote waarde hechten aan de snelheid waarin de bestellingen bij de klant bezorgd worden en de betrouwbaarheid van Postnl.

Kan ik mijn bestelling ook op een afhaallocatie laten bezorgen zodat ik het op een later tijdstip zelf kan ophalen? 
Uiteraard kan dit! Vul bij afwijkend afleveradres de gegevens in van het Postnl Pakjegemak afhaalpunt waar u het pakket wilt afhalen. Bekijk hier waar het dichtsbijzijnde Postnl afhaalpunt bij u in de buurt is.

Hebben jullie ook een bezorgservice voor kvv/vers vlees?
We hebben een eigen bezorgservice in de Regio Barendrecht. Ons bezorggebied is: Barendrecht, Heerjansdam, Rhoon en de gehele Hoeksche Waard.

Uw bestelling wordt vanaf € 75,-- gratis thuisbezorgd, bestellingen onder de € 75,-- berekenen we € 3,95 bezorgkosten.

Dag van bezorgen: (eigen bezorgservice)

Barendrecht, Rhoon, Heerjansdam: Iedere vrijdagavond tussen 19.00-21.00 uur
De Hoeksche waard: De eerste en derde vrijdagavond van de maand tussen 19.00-21.00 uur

Kunnen jullie ook mijn bestelling kvv/vers vlees voor de deur zetten als ik niet thuis ben?
Nee, wij zetten geen diepvriesproducten voor uw deur! Kvv/vers vlees dient zsm in de vriezer bewaard te worden omwille van hygiëne. 

Ik heb kvv/vers vlees besteld, maar niet alles is voorradig. Wat nu?
Kvv/vers vlees kan wekelijks bij ons geleverd worden. Alle kvv/vers vlees merken m.u.v. Carnibest worden op vrijdag geleverd, Carnibest op donderdag. Als u uw bestelling op tijd plaatst, dan zorgen wij dat het bij ons bezorgd wordt door onze leverancier. Waarna wij contact zullen opnemen voor een afhaaltijd.

Kvv/vers vlees merkWanneer uiterlijk bestellen?Op voorraad
CarnibestDinsdagavondDonderdag
Overige merkenWoensdagavond

Vrijdag


Kan ik ook mijn bestelling zelf bij jullie afhalen?
U kunt uw bestelling ook bij ons afhalen, wel altijd na afspraak.  Meestal nemen wij contact met u op, maar u kunt ook zelf contact met ons opnemen door te: bellen/appen/mailen.

Ma t/m vr10.00-21.00 uur (Altijd na afspraak)
Zat10.00-18.00 uur (Altijd na afspraak)


Tel: 06-29554443
Mail: 
info@natuurlijkvoordehond.nl


2. Privacy & veiligheid

Kan ik veilig mijn bestelling plaatsen?
Onze site draait op het mijnwebwinkel platform en is voorzien van een beveiligde SSL-verbinding.

Wat is jullie privacybeleid?
Natuurlijk voor de hond vindt uw privacy erg belangrijk. Wij zullen uw gegevens dan ook op een veilige manier verwerken en gebruiken, geheel volgens de Algemene Verordening Gegevensbescherming. In deze privacyverklaring leggen wij aan u uit welke gegevens wij van u verzamelen en waarom we dit doen. Ook kunt u lezen wat uw rechten met betrekking tot deze verwerking zijn. Voor vragen over uw privacy mag u contact opnemen met info@natuurlijkvoordehond.nl. Ons gehele privacybeleid vind u hier.

Zijn jullie aangesloten bij een keurmerk?
Natuurlijk voor de hond is aangesloten bij Webshop Keurmerk waarin wij akkoord zijn gegaan met een aantal voorwaarden en eisen.

Voordelen voor u als consument:

  • Webshop is gekeurd en voldoet aan de nieuwste Europese wetgeving
  • Afkoelingsperiode van 14 dagen
  • Onafhankelijke geschillenbemiddeling
  • Klantbeoordelingen voor transparantie
  • U veilig kunt betalen
  • Uw privacy gewaarborgd is

Op welke manieren kan ik veilig betalen?
U kunt bij ons op de volgende manieren betalen:

Ideal
U betaald direct na de aankoop via de vertrouwde internetomgeving van uw eigen bank, veilig, gemakkelijk en snel!

Bancontact
Betalen via uw eigen betaalrekening voor Belgische klanten.

Betalen bij afhalen
Het is mogelijk uw bestelling achteraf contant te betalen wanneer u ervoor gekozen hebt om de bestelling zelf op te halen. Graag wel zo gepast mogelijk.

Pinnen
U kunt ook bij ons pinnen wanneer u uw bestelling komt afhalen of tijdens onze bezorgservice in de REGIO.

Vooruitbetaling via bank
U kunt na uw bestelling zelf het factuurbedrag achteraf overmaken via uw bank.  Omdat de order pas in behandeling wordt genomen op het moment dat wij de betaling ontvangen hebben, dient u rekening te houden met een langere levertijd. Wilt u een bankoverschrijving doen, boek het bedrag dan op onze bankrekening.
Bankrekening Iban: NL64RABO 0304988340 tnv Natuurlijk voor de hond onder vermelding van uw ordernummer.

Onder rembours
U betaald het factuurbedrag bij levering aan de postbode van PostNl. Kosten voor het verzenden onder rembours bedragen € 20,-- tot een maximaal pakketgewicht van 30 kg.


3. Retourbeleid

Kan ik een product retour sturen?
U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. U heeft vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden. Meer info over ons retourbeleid vind u hier.

Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening. Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren.

Waar kan ik mijn retouren naartoe sturen?
Retourzendingen inclusief pakbon kunt u sturen binnen 14 dagen naar:

Natuurlijk voor de hond
Afdeling retouren
Waddenring 45
2993VA Barendrecht
Nederland

Kan ik kvv/vers vlees omruilen of retour geven?
Nee, diepvries producten kunnen niet omgeruild of teruggebracht worden.

Mijn bestelling is kapot bezorgd, wat nu?
Wanneer er in uw bestelling een of meerder producten beschadigd zijn aangekomen dient u met ons contact op te nemen. Dit kan per e-mail met bijgesloten een foto van het beschadigde product. We zullen dan contact met u opnemen.


4. Klachtenprocedure

Hoe gaan jullie om met klachten?
Bij Natuurlijk voor de hond voelt u zich nog echt klant en gaan we voor een 100 % klanttevredenheid. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over onze service dan vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. U kunt uw klacht melden via een email met als onderwerp klacht en uw ordernummer. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Wij zien elke klacht als een uitdaging en gaan voor een 100 % klanttevredenheid. Daarom proberen we naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen en zullen we samen met u naar de beste oplossing zoeken.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Natuurlijk voor de hond bij is aangesloten.  Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC)

 info@natuurlijkvoordehond.nl 


Heeft u een andere vraag
Stuur uw vraag per e-mail en we zullen z.s.m. contact met u opnemen.

© 2015 - 2018 Natuurlijk voor de hond | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.