Veelgestelde vragen

1. Verzending en bezorging
2. Privacy en veiligheid
3. Retourbeleid
4. Klachtenprocedure


1. Verzending en bezorging

Wat zijn de verzendkosten?
Uw bestelling wordt vanaf € 39,- gratis thuisbezorgd in Nederland, bestelling onder de € 39,- berekenen we € 5,95
Voor België wordt uw bestelling vanaf € 75,- gratis thuisbezorgd, bestellingen onder de € 75,- berekenen we € 8,95

Er zijn verzendkosten verrekend terwijl het bedrag meer is dan € 39,--
Bestellingen worden inderdaad vanaf € 39,-- gratis verzonden. Maar het bedrag aan bestelde producten moet € 39,-- zijn voor franco levering.

Ik wil naar België versturen, maar ik zie bij verzending geen optie België staan.
Sinds de nieuwe checkout zie je dit in eerste instantie inderdaad niet. Maar als je je persoonlijke gegevens invult en het land veranderd naar België dan wijzigt het land ook automatisch bij verzending.

Wat is de levertijd?
Bestellingen die op werkdagen voor 16.00 uur worden geplaatst, worden dezelfde dag verwerkt en verzonden.  We versturen alleen van maandag t/m vrijdag pakketten, hieronder kunt u zien wanneer u uw pakket kunt verwachten. Normaal gesproken kunt u onderstaand schema aanhouden, maar in drukke periodes kan het voorkomen dat Postnl de bestelling een dagje later bezorgd. Houd hier altijd rekening mee met bestellen.

Let op:  Postnl is sinds 16 oktober j.l. gestopt met de tweede bezorgpoging. Dit houd in dat dat de pakketten die bij de eerste bezorgpoging niet geleverd kunnen worden, hierna direct bij het dichtstbijzijnde Postnl afhaallocatie worden afgeleverd. Hier worden de pakketten 7 dagen bewaard, voorheen was dit 14 dagen. Is het pakket niet binnen 7 dagen opgehaald, dan wordt het retour afzender gestuurd.

Besteldag (voor 16.00 uur)Bezorgdag
MaandagDinsdag
DinsdagWoensdag
WoensdagDonderdag
DonderdagVrijdag
VrijdagZaterdag
Zaterdag en zondagDinsdag

Wij zijn dit jaar gesloten tussen kerst en oud/nieuw

Met welke vervoerder wordt mijn pakket verstuurd?
Voor het verzenden van onze bestellingen werken we samen met Postnl, omdat we grote waarde hechten aan de snelheid waarin de bestellingen bij de klant bezorgd worden en de betrouwbaarheid van Postnl.

Kan ik mijn bestelling ook op een afhaallocatie laten bezorgen zodat ik het op een later tijdstip zelf kan ophalen? 
Uiteraard kan dit! U kunt in het bestelproces aangeven bij verzending dat u gebruik wilt maken van een Postnl afhaallocatie. Als u daar uw postcode invult dan krijgt u een lijst te zien van alle Postnl afhaalocaties bij u in de buurt. U hoeft alleen nog de locatie naar keuze aan te vinken.

Hebben jullie ook een bezorgservice voor kvv/vers vlees?

Als u gebruik wilt maken van onze bezorgservice in de regio, lees hieronder de voorwaarden.

We bezorgen binnen 20 (gereden) kilometers rondom Barendrecht. In principe is de regio bezorging voor diepvries producten, bestel je naast diepvries ook andere producten dan kunnen deze uiteraard mee bezorgt worden. We bezorgen de bestelling vanaf € 35,-- Afhankelijk van het aantal gereden kilometers worden de bezorgkosten als volgt:

Binnen BarendrechtGratis
Buiten Barendrecht tot 10 kilometer€ 2,50
Buiten Barendrecht 10-15 kilometer€ 3,50
Buiten Barendrecht 15-20 kilometer€ 4,5

Als u tijdens het bestellen kiest voor onze bezorgservice, kies dan voor betaalwijze: betalen bij afhalen. Op deze manier kunnen we achteraf de juiste bezorgkosten toevoegen aan de bestelling en kunt u tijdens het afleveren betalen per pin.

Dag van bezorgen: (eigen bezorgservice):
Barendrecht: Na het maken van de bestelling nemen we contact op
Regio Barendrecht: na overleg
De Hoeksche waard: De eerste en derde vrijdagavond van de maand tussen 19.00-21.00 uur

Uiteraard kan het ook iedere dag afgehaald worden op afspraak, u kunt uw bestelling contant betalen, pinnen of met ideal betalen. 

Kunnen jullie ook mijn bestelling kvv/vers vlees voor de deur zetten als ik niet thuis ben?
Nee, wij zetten geen diepvriesproducten voor uw deur! Kvv/vers vlees dient zsm in de vriezer bewaard te worden omwille van hygiëne. 

Ik heb kvv/vers vlees besteld, maar niet alles is voorradig. Wat nu?
Omdat we onmogelijk alle soorten op voorraad kunnen hebben en we ook rekening willen houden met het milieu. Hanteren we een milieubewust inkoopbeleid op het assortiment vers vlees en kan het voorkomen dat er een variant niet voorradig is. Als u op tijd besteld hebben we het tijdig voor u op voorraad.

  • Carnibest levert op donderdag (Graag online bestellen voor dinsdagsavond) 
  • Alroda, Bandit, Buddy's Carnivoer, Dailymeat, Darf, Haaksbarf, Kiezebrink, Kivo & Raw4dogs worden iedere vrijdag geleverd. (Graag online bestellen voor woendagavond)
Kvv/vers vlees merkWanneer uiterlijk bestellen?Op voorraad
CarnibestDinsdagavondDonderdag
Overige merkenWoensdagavond

Vrijdag


Kan ik ook mijn bestelling zelf bij jullie afhalen?
U kunt uw bestelling ook bij ons afhalen nadat u altijd de bestelling online heeft geplaatst, wel altijd na afspraak.  Wanneer uw bestelling klaar staat om afgehaald te worden ontvangt u een mail met deze bevestiging. Hierin vragen we wanneer het u het beste uitkomt. U kunt dan contact met ons opnemen door te: bellen/appen/mailen.

Ma t/m vr09.00-17.30 en 19.00 - 21.00 uur (Altijd na afspraak)
Zat09.00-12.00 uur (Altijd na afspraak)


Tel: 06-29554443
Mail: 
info@natuurlijkvoordehond.nl

Corona-virus info - aanpassingen afhaal

I.v.m het Corona virus zijn er maatregelen getroffen bij het afhalen van bestellingen. De overheid heeft ingrijpende maatregelen getroffen om het virus in te dammen en volkomen terecht, we moeten allemaal onze verantwoordelijkheid nemen nu. Gelukkig zijn er hier geen besmettingen en ook niet in onze directe omgeving, maar hebben wel m.b.t. de afhaalmogelijkheid een aantal verzoeken:

  • Ben je neusverkouden, grieperig of hoesterig, dan vragen we je je bezoek even uit te stellen. Neem even contact op dan kunnen we de bestelling thuisbezorgen binnen de bezorgregio Barendrecht, zie hierboven meer info. Uiteraard verzenden we zoals gebruikelijk ook je bestelling door heel Nederland/België
  • Voor afhaal bestellingen graag kiezen voor Ideal of bankovermaking.
  • Graag altijd de bestelling thuis invoeren, zodat de bestelling vooraf klaargezet kan worden en alleen hoeft te worden afgehaald.
  • Tijdens het afhalen wordt er tot de klant een minimale afstand aangehouden van 1,5 mtr
  • Adviezen en uitgebreide info graag telefonisch of per mail.
  • Er zijn geen leverproblemen bij de leveranciers en krijgen de gebruikelijke wekelijkse aanvoer van onze bestellingen.
  • Uiteraard zorgen we hier voor de gebruikelijke hygiëne

Voor nu zijn dit de aanpassingen, mocht hier iets aan veranderen dan worden jullie op de hoogte gehouden. Zijn er vragen, neem dan even contact op.


2. Privacy & veiligheid

Kan ik veilig mijn bestelling plaatsen?
Onze site draait op het mijnwebwinkel platform en is voorzien van een beveiligde SSL-verbinding.

Wat is jullie privacybeleid?
Natuurlijk voor de hond vindt uw privacy erg belangrijk. Wij zullen uw gegevens dan ook op een veilige manier verwerken en gebruiken, geheel volgens de Algemene Verordening Gegevensbescherming. In deze privacyverklaring leggen wij aan u uit welke gegevens wij van u verzamelen en waarom we dit doen. Ook kunt u lezen wat uw rechten met betrekking tot deze verwerking zijn. Voor vragen over uw privacy mag u contact opnemen met info@natuurlijkvoordehond.nl. Ons gehele privacybeleid vind u hier.

Zijn jullie aangesloten bij een keurmerk?
Natuurlijk voor de hond is aangesloten bij Webshop Keurmerk waarin wij akkoord zijn gegaan met een aantal voorwaarden en eisen.

Voordelen voor u als consument:

  • Webshop is gekeurd en voldoet aan de nieuwste Europese wetgeving
  • Afkoelingsperiode van 14 dagen
  • Onafhankelijke geschillenbemiddeling
  • Klantbeoordelingen voor transparantie
  • U veilig kunt betalen
  • Uw privacy gewaarborgd is

Op welke manieren kan ik veilig betalen?
U kunt bij ons op de volgende manieren betalen:

Ideal
U betaald direct na de aankoop via de vertrouwde internetomgeving van uw eigen bank, veilig, gemakkelijk en snel!

Bancontact
Betalen via uw eigen betaalrekening voor Belgische klanten.

Vooraf overmaken
Het is mogelijk uw bestelling vooraf te betalen, u ontvangt van ons een betaalverzoek waarmee u de betaling kunt voldoen.

Vooruitbetaling via bank
U kunt na uw bestelling zelf het factuurbedrag achteraf overmaken via uw bank.  Omdat de order pas in behandeling wordt genomen op het moment dat wij de betaling ontvangen hebben, dient u rekening te houden met een langere levertijd. Wilt u een bankoverschrijving doen, boek het bedrag dan op onze bankrekening.
Bankrekening Iban: NL64RABO 0304988340 tnv Natuurlijk voor de hond onder vermelding van uw ordernummer.


3. Retourbeleid

Kan ik een product retour sturen?
U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. U heeft vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden. Meer info over ons retourbeleid vind u hier.

Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening. Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren.

Waar kan ik mijn retouren naartoe sturen?
Retourzendingen inclusief pakbon kunt u sturen binnen 14 dagen naar:

Natuurlijk voor de hond
Afdeling retouren
Waddenring 45
2993VA Barendrecht
Nederland

Kan ik kvv/vers vlees omruilen of retour geven?
Nee, diepvries producten kunnen niet omgeruild of teruggebracht worden.

Mijn bestelling is kapot bezorgd, wat nu?
Wanneer er in uw bestelling een of meerder producten beschadigd zijn aangekomen dient u met ons contact op te nemen. Dit kan per e-mail met bijgesloten een foto van het beschadigde product. We zullen dan contact met u opnemen.

Kunnen afgeprijsde artikelen geruild worden?
Nee, reeds afgeprijsde houdbaarheids artikelen kunnen niet meer geruild worden. Overige producten zoals producten uit het outdoor assortiment kunnen afgeprijsd wel geretourneerd worden, mits voldaan aan de voorwaarden. Tenzij het verkeerde is geleverd, neem dan altijd contact met ons op.


4. Klachtenprocedure

Hoe gaan jullie om met klachten?
Bij Natuurlijk voor de hond voelt u zich nog echt klant en gaan we voor een 100 % klanttevredenheid. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over onze service dan vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. U kunt uw klacht melden via een email met als onderwerp klacht en uw ordernummer. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Wij zien elke klacht als een uitdaging en gaan voor een 100 % klanttevredenheid. Daarom proberen we naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen en zullen we samen met u naar de beste oplossing zoeken.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Natuurlijk voor de hond bij is aangesloten.  Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC)

 info@natuurlijkvoordehond.nl 


Heeft u een andere vraag
Stuur uw vraag per e-mail en we zullen z.s.m. contact met u opnemen.

© 2015 - 2020 Natuurlijk voor de hond | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel