Natuurlijk voor de hond
natuurlijk voor de hond-de webshop voor natuurlijke voeding en meer
Natuurlijk voor de hond kiyoh reviews

Veelgestelde vragen

om snel antwoord te vinden

1. Verzending en bezorging

Wat zijn de verzendkosten?

Uw bestelling wordt vanaf € 65,- gratis thuisbezorgd in Nederland, bestelling onder de € 65,- berekenen we € 6,50
Voor België wordt uw bestelling vanaf € 75,- gratis thuisbezorgd, bestellingen onder de € 99,- berekenen we € 9,50

Er zijn verzondkosten verrekend terwijl het bedrag meer is dan €65,-

Bestellingen worden inderdaad vanaf €65,- gratis verzonden. Maar het bedrag aan bestelde producten moet €65,- zijn voor franco levering.

Ik wil naar België versturen, waar stel ik dat in?

Bij afrekenen kun je bij land kiezen voor België.

Wat is de levertijd?

Bestellingen die op werkdagen voor 16.00 uur worden geplaatst, worden dezelfde dag verwerkt en verzonden. We versturen alleen van maandag t/m vrijdag pakketten, hieronder kunt u zien wanneer u uw pakket kunt verwachten. Normaal gesproken kunt u onderstaand schema aanhouden, maar in drukke periodes kan het voorkomen dat Postnl de bestelling een dagje later bezorgd. Houd hier altijd rekening mee met bestellen.

Wat is de levertijd voor producten die niet op voorraad zijn?

Wanneer een product niet op voorraad is hebben we deze doorgaans binnen 1 tot 5 werkdagen weer op voorraad. Sommige producten kun je niet bestellen wanneer deze niet op voorraad zijn. Deze producten hebben dan een langere levertijd bij onze leveranciers of zijn voor onbepaalde tijd niet leverbaar.

Met welke vervoerder wordt mijn pakket verstuurd?

Voor het verzenden van onze bestellingen werken we samen met Postnl, omdat we grote waarde hechten aan de snelheid waarin de bestellingen bij de klant bezorgd worden en de betrouwbaarheid van Postnl.

Kan ik mijn bestelling ook op een afhaallocatie laten bezorgen, zodat ik het op een later tijdstip zelf kan ophalen?

Uiteraard kan dit! U kunt in het bestelproces aangeven bij verzending dat u gebruik wilt maken van een Postnl afhaallocatie. Als u daar uw postcode invult dan krijgt u een lijst te zien van alle Postnl afhaalocaties bij u in de buurt. U hoeft alleen nog de locatie naar keuze aan te vinken.

Hebben jullie ook een bezorgservice voor kvv/vers vlees?

Als u gebruik wilt maken van onze bezorgservice in de regio, lees hieronder de voorwaarden.

We bezorgen, na overleg, binnen 20 (gereden) kilometers rondom Barendrecht. In principe is de regio bezorging voor diepvries producten, bestel je naast diepvries ook andere producten dan kunnen deze uiteraard mee bezorgt worden. We bezorgen de bestelling vanaf € 50,-- Afhankelijk van het aantal gereden kilometers worden de bezorgkosten als volgt:

Binnen Barendrecht Gratis
Buiten Barendrecht tot 10 kilometer € 3,50
Buiten Barendrecht 10-15 kilometer € 4,50
Buiten Barendrecht 15-20 kilometer € 5,50

Kiest u tijdens het bestellen voor de bezorgservice, kies dan voor betaalwijze: vooraf overmaken en geef aan in de opmerking dat u gebruik wilt maken van de bezorgservice. Op deze manier kunnen we achteraf de juiste bezorgkosten toevoegen aan de bestelling en kunt u betalen via een betaalverzoek.

Dag van bezorgen: (eigen bezorgservice):
Barendrecht: Na het maken van de bestelling nemen we contact op
De Hoeksche waard: De eerste en derde vrijdagavond van de maand


Uiteraard kan het ook iedere dag afgehaald worden op afspraak.

Kunnen jullie ook mijn bestelling kvv/vers vlees voor de deur zetten als ik niet thuis ben?

Nee, wij zetten geen diepvriesproducten voor uw deur! Kvv/vers vlees dient zsm in de vriezer bewaard te worden omwille van hygiëne.

Ik heb kvv/vers vlees besteld, maar niet alles is voorradig. Wat nu?

Omdat we onmogelijk alle soorten op voorraad kunnen hebben, onze energiekosten enorm zijn gestegen en we ook rekening willen houden met het milieu. Hanteren we een milieubewust inkoopbeleid op het assortiment vers vlees en kan het voorkomen dat er een variant niet voorradig is. Als u op tijd besteld hebben we het tijdig voor u op voorraad.
Carnibest levert op donderdag (Graag online bestellen voor dinsdagsavond)
Alroda, Bandit, Buddy's Carnivoer, Darf, Haaksbarf, Kiezebrink, Kivo & Raw4dogs worden iedere vrijdag geleverd. (Graag online bestellen voor woendagavond)
KVV/vers vlees merk
Carnibest
Overige merken
Wanneer uiterlijk bestellen?
Dinsdagavond
Woensdagavond
Op voorraad
Donderdag
Vrijdag

Kan ik ook mijn bestelling zelf bij jullie afhalen?

U kunt uw bestelling ook bij ons afhalen nadat u altijd de bestelling online heeft geplaatst, wel altijd na afspraak. Wanneer uw bestelling klaar staat om afgehaald te worden ontvangt u een mail met deze bevestiging. Hierin vragen we wanneer het u het beste uitkomt. U kunt dan contact met ons opnemen door te: bellen/appen/mailen.
Let op: we hebben GEEN openingstijden, maar mogelijkheden tot afhaal (Altijd na bestelling in de webshop en in overleg)
Maandag
Dinsdag
Woensdag
Donderdag
Vrijdag
10:00 - 17:00 uur
10:00 - 17:00 uur
12:00 - 17:00 uur
12:00 - 17:00 uur
10:00 - 17:00 uur

2. Privacy & veiligheid

Kan ik veilig mijn bestelling plaatsen?

Onze site draait op het Wordpress Woocommerce platform en is voorzien van een beveiligde SSL-verbinding.

Wat is jullie privacybeleid?

Natuurlijk voor de hond vindt uw privacy erg belangrijk. Wij zullen uw gegevens dan ook op een veilige manier verwerken en gebruiken, geheel volgens de Algemene Verordening Gegevensbescherming. In deze privacyverklaring leggen wij aan u uit welke gegevens wij van u verzamelen en waarom we dit doen. Ook kunt u lezen wat uw rechten met betrekking tot deze verwerking zijn. Voor vragen over uw privacy mag u contact opnemen met [email protected]. Ons gehele privacybeleid vind u hier.

Zijn jullie aangesloten bij een keurmerk?

Natuurlijk voor de hond is aangesloten bij Webshop Keurmerk waarin wij akkoord zijn gegaan met een aantal voorwaarden en eisen.

Voordelen voor u als consument:
Webshop is gekeurd en voldoet aan de nieuwste Europese wetgeving
Afkoelingsperiode van 14 dagen
Onafhankelijke geschillenbemiddeling
Klantbeoordelingen voor transparantie
U veilig kunt betalen
Uw privacy gewaarborgd is

Betaalmethoden

Op welke manieren kan ik veilig betalen?

U kunt bij ons op de volgende manieren betalen:
Ideal: U betaald direct na de aankoop via de vertrouwde internetomgeving van uw eigen bank, veilig, gemakkelijk en snel!
Bancontact: Betalen via uw eigen betaalrekening voor Belgische klanten.
Vooraf overmaken

U kunt na het afronden van uw bestelling zelf het factuurbedrag overmaken via uw bank. Omdat de order pas in behandeling wordt genomen op het moment dat wij de betaling ontvangen hebben, dient u rekening te houden met een langere levertijd. Wilt u een bankoverschrijving doen, boek het factuurbedrag dan op onze bankrekening: Iban: NL64RABO 0304988340 tnv Natuurlijk voor de hond onder vermelding van uw ordernummer.

Als wij na 7 dagen geen betaling hebben mogen ontvangen, wordt uw order automatisch geannuleerd.

3. Retourbeleid

Kan ik een product retour sturen?

U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. U heeft vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden. Meer info over ons retourbeleid vind u hier.

Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening. Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren.

Waar kan ik mijn retouren naartoe sturen?

Retourzendingen inclusief pakbon kunt u sturen binnen 14 dagen naar:

Natuurlijk voor de hond
Afdeling retouren
Riga 4g
2993LW Barendrecht
Nederland

Kan ik KVV/vers vlees omruilen of retour geven?

Nee, diepvries producten kunnen niet omgeruild of teruggebracht worden.

Mijn bestelling is kapot bezorgd, wat nu?

Als er van uw bestelling een of meerder producten beschadigd zijn aangekomen, neem dan even contact met ons op. Dit kan per e-mail met bijgesloten een foto van het beschadigde product. We zullen zo snel mogelijk deze email beantwoorden met een passende oplossing!

Kunnen afgeprijsde artikelen geruild worden?

Afgeprijsde producten wegens houdbaarheidsdatum kunnen niet meer worden geruild of teruggestuurd. Overige producten zoals producten uit het outdoor assortiment kunnen afgeprijsd wel geretourneerd worden, mits voldaan aan de voorwaarden. Tenzij het verkeerde is geleverd, neem dan altijd contact met ons op.

4. Klachtenprocedure

Hoe gaan jullie om met klachten?

Bij Natuurlijk voor de hond voelt u zich nog echt klant en gaan we voor een 100 % klanttevredenheid. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over onze service dan vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. U kunt uw klacht melden via een email met als onderwerp klacht en uw ordernummer. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Wij zien elke klacht als een uitdaging en gaan voor een 100 % klanttevredenheid. Daarom proberen we naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen en zullen we samen met u naar de beste oplossing zoeken.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Natuurlijk voor de hond bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC)

Hulp nodig?

Wij staan voor je klaar met deskundig advies waar je echt mee geholpen bent!
Contact opnemen

Andere contact mogelijkheden

Bel, mail of bezoek ons (bezoek op afspraak)

Telefonisch contact
06 - 295 544 43
Bezoek op locatie
Riga 4G, 2993LW Barendrecht
arrow-right
Winkelmandje0
Er zijn geen producten in je winkelmandje
Verder winkelen
0